Pakkesporing
Svar på vanlige spørsmål om
Bestilling og frakt
Mellom 1 til 5 virkedager. Bestillinger sendes hver ukedag fra Ensjø i Oslo kl 15:00.
NB! Produkter merket “bestillingsvare” har lenger leveringstid på ca. mellom 7 til 20 virkedager.
Hvis eposten ikke er kommet frem, er den stoppet av spam-filteret (dette kan skje på noen hotmail-kontoer). Pass på å sjekke epostinnstillingene dine. Finner du den ikke der, kan du alltid logge inn på Min konto og se ordrestatus der.
Ordrebekreftelse sendes på epost til deg så snart ordren har gått gjennom. Om du har registrert feil epostadresse eller ikke mottar epost kan du kontakte kundeservice på support@hobbyhund.no
- Naviger deg helt nederst på siden under fanen “Hjelp”
- Trykk på “Min HobbyHund konto”
- Trykk på “Opprett ny konto”
Voilà, velkommen!
Du får nå tilgang til:
- Full oversikt over produkter du har bestilt
- Lagre din adresse og betalingsmetode for raskere utsjekk
Vennligst send en mail til support@hobbyhund.no med følgende detaljer inkluddert:
- Ordrenummer
- Ditt fulle navn
- Gammel adresse
- Ny adresse
Vi kan gjennomføre en endring av mottakeradresse så lenge bestillingen ikke har blitt plukket og sendt. Da har ordren gått for langt i prosessen, og vi har da dessverre ikke mulighet til å stoppe sendingen eller gjøre endringer på bestillingen din.
Vi kan kansellere eller fjerne varer fra din bestilling, så lenge bestillingen ikke har blitt plukket og sendt. Da har ordren gått for langt i prosessen, og vi har da ikke mulighet til å stoppe sendingen eller gjøre endringer på bestillingen din.
Vennligst naviger deg lenger ned på denne siden eller se egen side for pakkesporing.
Du trenger kun å oppgi ditt personnummer hvis du velger å betale med faktura- eller delbetaling med Klarna. Ved betaling med Vipps, VISA eller kredittkort trenger du ikke å oppgi personnummer.
Ved teknisk feil kan det skje en reservering på din bankkonto selv om ordren ikke har gått gjennom. Beløpet er da ikke trukket, bare reservert, og det frigis igjen i løpet av få dager.
Hvis ditt kjøp ikke godkjennes når du velger å betale med faktura, kan det skyldes flere ting:
– Du er under 18 år
– Adressen du oppga er ikke din folkeregistrerte adresse
– Du har oppgitt feil personnummer
– Du har nådd din maksimale kredittgrense
Ønsker du mer informasjon? Kontakt Klarna direkte her: https://www.klarna.com/no/kundeservice/